Πολιτική Αγορών/ Ακυρώσεων
Αλλαγές – Ακυρώσεις
Σε περίπτωση αλλαγής ή ακύρωσης ενός εισιτηρίου, ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει εγγράφως την myFerryTickets.gr, ώστε να μπορέσει να προχωρήσει στην οποιαδήποτε διαδικασία. Αλλαγές ή Ακυρώσεις εισιτηρίων πραγματοποιούνται από το αντίστοιχο τμήμα Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:00 (εκτός αργιών), το αργότερο έως και 48 ώρες πριν την αναχώρηση. Για περιπτώσεις λιγότερες από 48 ώρες ο πελάτης πρέπει να απευθυνθεί ο ίδιος στα γραφεία της myFerryTickets.gr/Dimidis Tours στην Αθήνα ή στον τοπικό κεντρικό λιμενικό γραφείο της ακτοπλοϊκής εταιρείας. Διαφορετικά, η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τον ίδιο τον χρήστη για οποιαδήποτε κίνηση.
Η myFerryTickets.gr είναι υποχρεωμένη να ακολουθεί την πολιτική της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρείας σε περιπτώσεις αιτημάτων ακύρωσης ή αλλαγής των εισιτηρίων.
Οι όροι ακύρωσης και αλλαγής εισιτηρίων είναι διαφορετικοί για κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία.
Σε περίπτωση που επιλέξετε να πραγματοποιήσετε κάποια αλλαγή ή ακύρωση στην κράτησή, εφαρμόζεται ένα τέλος δύο ευρώ (2€) ανά εισιτήριο που καλύπτει τα λειτουργικά έξοδα καθώς και τα έξοδα τραπεζικής συναλλαγής ως αντίτιμο για την προσφερόμενη υπηρεσία.
Μιας και αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει ακύρωση και επανέκδοση των εισιτηρίων, ενδέχεται να υπάρξουν χρεώσεις ακύρωσης ανάλογα με την πολιτική κάθε ακτοπλοϊκής εταιρείας. Σε καμία περίπτωση δεν επιστρέφονται τα έξοδα διαχείρισης κράτησης στον πελάτη.
Η γενική ακυρωτική πολιτική των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων:
· Έως 14 ημέρες (14 x 24 ώρες) προ του απόπλου: 100% επιστροφή του ναύλου ή αλλαγή σε άλλη ημερομηνία
· Έως 7 ημέρες (7 x 24 ώρες) προ του απόπλου: 75% επιστροφή του ναύλου ή αλλαγή σε άλλη ημερομηνία
· Έως 24 ώρες προ του απόπλου: 50% επιστροφή του ναύλου ή αλλαγή σε άλλη ημερομηνία
· Ο ναύλος δεν επιστρέφεται σε αιτήματα που γίνονται δεκτά λιγότερο από 12 ώρες ή ο επιβάτης δεν εμφανιστεί προ του απόπλου.
· Τα εισιτήρια ειδικής προσφοράς δεν ακυρώνονται, δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας και δεν είναι δυνατή η αλλαγή της ημερομηνίας ταξιδίου.
· Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας (open) πρέπει να χρησιμοποιηθούν εντός ενός έτους από την ημερομηνία έκδοσης.
· Μετά την αναχώρηση του πλοίου τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται ούτε μετατρέπονται σε ανοικτής ή άλλης ημερομηνίας (open).
Τα εισιτήρια επιβατών και οχημάτων μπορούν να ακυρωθούν σύμφωνα με τους όρους ακυρώσεων, με τους εξής τρόπους:
· Για τα εισιτήρια που ΔΕΝ έχουν παραληφθεί, ο επιβάτης μπορεί να ζητήσει την ακύρωση ηλεκτρονικά ένα e-mail από τον λογαριασμό που χρησιμοποιήσατε κατά την ολοκλήρωση της κράτησης με τα στοιχεία κράτησης (ονοματεπώνυμο επιβάτη, ημερομηνία ταξιδίου, προορισμός) καθώς επίσης και τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας σας. Στην συνέχεια αυτού, το χρηματικό ποσό που δικαιούται ο πελάτης θα μεταφερθεί από το myFerryTickets.gr στην κάρτα του πελάτη, που χρησιμοποίησε κατά της διάρκεια της συναλλαγής.
· Για εισιτήρια που έχουν παραληφθεί, ο επιβάτης πρέπει να προσκομίσει τα εισιτήρια στα γραφεία του myFerryTickets.gr/Dimidis Tours ή στα πλησιέστερα κεντρικά πρακτορεία της ακτοπλοϊκής εταιρείας για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Για οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων θα επικοινωνήσετε μέσω e-mail για να μεταφερθεί στην κάρτα του πελάτη, την οποία χρησιμοποίησε κατά τη διάρκεια της συναλλαγής.