Συχνές Ερωτήσεις
για το ταξίδι σας με πλοίο
Τι έγγραφα χρειάζομαι για να ταξιδεύσω με πλοίο;
Για ταξίδια με πλοίο στο εσωτερικό, όλοι οι επιβάτες πρέπει απαραίτητα να επιδείξουν στον έλεγχο την ταυτότητα (βιβλιάριο υγείας για παιδιά κάτω των 12 ετών) ή διαβατήριο τους για την σωστή ταυτοπρόσωποι όλων των επιβατών.
Για ταξίδια με πλοίο προς το εξωτερικό, όλοι οι επιβάτες θα πρέπει να επιδείξουν στον έλεγχο τα έγγραφα που απαιτεί η χώρα προορισμού.
Έχω χρεωθεί την συναλλαγή αλλά δεν έχω λάβει τα εισιτήρια / email επιβεβαίωσης
Παρακαλώ ελέγξετε αν το email επιβεβαίωσης κράτησης πήγε στον φάκελο με την ανεπιθύμητη αλληλογραφία (spam). Εφόσον δεν είναι ούτε εκεί, ενδέχεται να υπάρχει τεχνικό πρόβλημα του συστήματος της ακτοπλοϊκής εταιρίας, γι’αυτό μπορεί να μην ολοκληρώθηκε η κράτηση σας, παρακαλώ όπως επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να διευκρινίσουμε το πρόβλημα.
Μέχρι πόσους επιβάτες και οχήματα μπορώ να συμπεριλάβω σε μια κράτηση;
Σε μια κράτηση μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος κρατήσεων μπορείτε να κλείσετε μέχρι 8 άτομα και 3 οχήματα. Ορισμένες ακτοπλοϊκές εταιρίες μπορεί να μην δέχονται περισσότερα από 1 οχήματα σε μια κράτηση, θα χρειαστεί να κάνετε χωριστές κρατήσεις, κάθε όχημα με τον οδηγό του.
Ο οδηγός συμπεριλαμβάνεται στο εισιτήριο του οχήματος;
Ο οδηγός δεν συμπεριλαμβάνεται στο εισιτήριο του οχήματος. Ο οδηγός όπως όλοι οι επιβάτες θα πρέπει να έχει το δικό του ατομικό και ονομαστικό εισιτήριο γι’αυτό και θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στον αριθμό των επιβατών κατά την κράτηση.
Μπορεί να ταξιδεύσει άλλος με το εισιτήριο μου;
Το εισιτήριο είναι ατομικό και ονομαστικό, δεν μεταβιβάζεται και ισχύει για την θέση, ημερομηνία, διαδρομή και με την ακτοπλοϊκή εταιρεία που εκδόθηκε.
Μπορώ να κλείσω ολόκληρη καμπίνα για μένα και τους συνεπιβάτες μου;
Οι καμπινές όπως και όλες οι κατηγορίες θέσεων μπορών να κλειστούν άμεσα από το myferrytickets.gr. Σχετικά με τις καμπινές μπορείτε να κλείσετε μεμονωμένο κρεβάτι σε δίκλινη ή τετράκλινη καμπίνα (δηλαδή να την μοιραστείτε με άγνωστους) ή να την κλείσετε εξολοκλήρου με αποκλειστική χρήση ανάλογα με το αριθμό ατόμων στην κράτηση (έως 4 άτομα). Για οποιαδήποτε βοήθεια μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ.
Γιατί θέλουν τα προσωπικά μου στοιχεία για να κλείσω ένα εισιτήριο;
Συμφώνα με το Π.Δ. 102/2019 (Α’182) από 21/12/2019 τίθενται σε ισχύ για λόγους ασφαλείας η υποχρεωτική προσθήκη ορθών των στοιχείων ονοματεπώνυμο, φύλο, ιθαγένεια, ημερομηνία γέννησης και τηλέφωνο επικοινωνίας όλων των επιβατών κατά την διάρκεια κράτησης, μετά την ολοκλήρωση της κράτησης καμία αλλαγή των στοιχείων δεν γίνεται χωρίς την ακύρωση του εισιτηρίου, ενδέχεται να υπάρχουν χρεώσεις.
Θέλω να στείλω ασυνόδευτο όχημα
Χρόνια τώρα αυτή η διαδικασία εξυπηρετεί τόσο τους νησιώτες όσο και τους μονίμους κατοίκους κυρίως μακρινών νησιών. Η διαδικασία είναι πολύ εύκολη και απλή, αρχικά διαλέξτε το δρομολόγιο που σας ενδιαφέρει και μετά θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας επιβεβαιώσουμε την κράτηση.
Πόση ώρα πριν την αναχώρηση πρέπει να βρίσκομαι στο λιμάνι;
Η επιβίβαση ξεκάνει 2 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης.
Σύμφωνα με το νόμο 3708/2008, για ταξίδια εσωτερικού, ο επιβάτης υποχρεούται να προσέρχεται στο πλοίο μισή ώρα πριν την προγραμματισμένη ώρα απόπλου και μια ώρα πριν αν συνοδεύει κάποιο όχημα. Για ταξίδια εξωτερικού ο επιβάτης πρέπει να είναι δυο ώρες νωρίτερα από την ώρα αναχώρησης για όλες τις διαδικασίες έλεγχου και επιβίβασης.
Που θα βρω το κωδικό κράτησης για να κάνω web check-in ή να παραλάβω τα εισιτήρια μου από το λιμάνι;
Ο κωδικός κράτησης της εταιρείας (Company Reference Number) αναγράφεται στην επιβεβαίωση της κράτησης σας και στο email που λάβατε κατά την ολοκλήρωση της κράτησης σας.
Δεν θυμάμαι ή έχασα των κωδικό κράτησης των εισιτήριων μου.
Στην περίπτωση που δεν θυμάστε ή χάσατε τον κωδικό κράτησης των εισιτηρίων που κλείσατε μέσα από το myferrytickets.gr, μπορείτε να μας στείλετε ένα email από τον λογαριασμό που χρησιμοποιήσατε κατά την ολοκλήρωση της κράτησης και τα στοιχεία κράτησης (ονοματεπώνυμο επιβάτη, ημερομηνία ταξιδίου, προορισμός) για να σας στείλουμε εκ νέου την επιβεβαίωση κράτησης που συμπεριλαμβάνει τον κωδικό κράτησης των εισιτηρίων σας.
Πως ξέρω αν ολοκλήρωσα σωστά την αγορά των εισιτηρίων;
Η μηχανή κρατήσεων του myferrytickets.gr είναι πολύ φιλική προς τον χρηστή και σας οδηγεί βήμα-βήμα προς την σωστή ολοκλήρωση της κράτησης και αγορά των ακτοπλοϊκών σας εισιτηρίων με ασφάλεια. Στο τέλος της αγοράς των εισιτηρίων σας θα σας εμφανιστεί η σελίδα με τον αριθμό κράτησης και τα στοιχεία των εισιτηρίων σας. Στην συνέχεια θα σας αποσταλεί αυτόματα ένα email επιβεβαίωσης της ολοκληρωμένης κράτησης σας με τον κωδικό κράτησης και όλες τις λεπτομέρειες του ταξιδιού σας.
Μπορώ να επιβιβαστώ στο πλοίο μόνο με την επιβεβαίωση κράτησης;
Η επιβίβαση σε όλα τα πλοία επιτρέπεται μόνο με την επίδειξη του εισιτηρίου και όχι της επιβεβαίωση κράτησης. Θα πρέπει να έχετε εκτυπώσει το εισιτήριο σας ή να έχετε κάνει web check-in (εφόσον το υποστηρίζει η εταιρεία) και να τα επιδείξετε στο έλεγχο του πλοίου μαζί με τα έγκυρα ταξιδιωτικά σας έγγραφα.
Ποια είναι η διαδικασία επιβίβασης;
Η επιβίβαση αρχίζει δυο ώρες πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης του πλοίου.
Όλοι οι επιβάτες κατευθύνονται προς την είσοδο του πλοίου και οφείλουν να έχουν μαζί τους τα εισιτήρια και όλα τα απαραίτητα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα τα οποία μπορεί να τους ζητηθούν κατά την διάρκεια της επιβίβασης στο πλοίο. Η εταιρία και οι λιμενικές αρχές έχουν το δικαίωμα να απαγορεύσουν την επιβίβαση σε επιβάτη χωρίς τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα.
Σε περίπτωση που έχετε ΙΧ, θα πρέπει να είστε τουλάχιστον μια ώρα νωρίτερα και κατά την είσοδο στο πλοίο θα πρέπει όλοι οι επιβαίνοντες σε αυτό να αποβιβαστούν εκτός του οδηγού ο οποίος υποχρεούται να φορτώσει και να εκφορτώσει το όχημα του από το πλοίο. Ο σειρά και ο τρόπος φόρτωσης/εκφόρτωσης των οχημάτων καθορίζεται από τους κανονισμούς λιμένα κάθε λιμενικής αρχής της περιοχής της οποίας προσεγγίζει το πλοίο.
Εφόσον ο επιβάτης μετανιώσει και επιθυμεί να αποβιβαστεί πριν την αναχώρηση του πλοίου, θα πρέπει να ενημερώσει το λογιστήριο του πλοίου και να πάρει μαζί του όλες τις αποσκευές και οχήματα εφόσον είναι εφικτό να μετακινηθεί από το γκαράζ του πλοίου.
Τι δικαιούμαι σε περίπτωση ακύρωσης;
Οποιασδήποτε ενεργεία αλλαγής ή ακύρωσης θα πρέπει να γίνει το συντομότερο και πάντα πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης από το γραφείο μας στην Αθήνα ή από το κεντρικό λιμενικό γραφείο της ακτοπλοϊκής εταιρείας. Τότε θα ενημερωθείτε σχετικά με τις δυνατότητα αλλαγής ή ακύρωσης του εισιτήριου σας με βάση την πολίτικη της ακτοπλοϊκής εταιρείας και πάντα με γνώμονα το συμφέρον σας, για οποιαδήποτε ενέργεια ενδέχεται να υπάρχουν χρεώσεις.
Θέλω διπλανές θέσεις στο καράβι, πως μπορώ να τις επιλέξω;
Ακόμα οι περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες δεν δίνουν την δυνατότητα επιλογής θέσεων από την online μηχανή κρατήσεων των πελατών. Μπορείτε να απευθυνθείτε στο γραφείο μας για την επιλογή συγκεκριμένων θέσεων και αγορά των εισιτηρίων σας εκτός online μηχανής. Σε κάθε περίπτωση η μηχανή της myferrytickets.gr είναι προγραμματισμένη να επιλέγει όλους τους επιβάτες της ιδίας κράτησης σε διπλανές ή πιο κοντινές θέσεις εφόσον αυτές είναι διαθέσιμες την στιγμή της ολοκλήρωσης της κράτησης σας. Στην περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε τις θέσεις της κράτησης σας μετά την αγορά σας, μπορείτε να απευθυνθείτε στο γραφείο μας, τον κεντρικό λιμενικό πράκτορα της ακτοπλοϊκής εταιρείας ή την ρεσεψιόν του πλοίου, ενδέχεται να υπάρχουν χρεώσεις.
Μπορώ να αγοράσω τις προσφορές που βγάζουν οι εταιρίες από το myferrytickets.gr;
Όλες οι προσφορές και εκπτώσεις που προσφέρουν οι ακτοπλοϊκές εταιρίες είναι διαθέσιμες και από το myferrytickets.gr. κάποιες εταιρίες προσφέρουν ιδικά προνόμια και εκπτώσεις στους κατόχους καρτών πιστότητας (loyalty/club) που εφαρμόζονται καταχωρώντας τον σχετικό αριθμό κάρτας στο ειδικό πεδίο κατά την κράτηση. Προσοχή, μετά την ολοκλήρωση της κράτησης καμία έκπτωση δεν μπορεί να εφαρμοστεί. Αν δεν βρίσκετε την έκπτωση σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ.
Πως ταξιδεύω με κατοικίδιο στο πλοίο;
Όλοι οι αγαπημένοι φίλοι συντροφιάς (κατοικίδια) είναι ευπρόσδεκτοι στο ταξίδι με πλοίο ή ταχύπλοο. Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδια πρέπει να έχουν μαζί τους το διαβατήριο – ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του και είναι υπεύθυνοι για την φροντίδα, ασφάλεια και υγιεινή του. Τα περισσότερα πλοία διαθέτουν ειδικούς χώρους φύλαξης των κατοικίδιων (κλουβιά) καθώς και ειδικές καμπινές (pet friendly) όπου επιτρέπεται η διαμονή με το κατοικίδιο. Για λογούς υγιεινής δεν επιτρέπεται η διαμονή κατοικίδιων στις υπόλοιπες καμπινές, εστιατόρια και υπόλοιπους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Επιτρέπεται η παραμονή ή βόλτα των αγαπημένων μας φίλων στους εξωτερικούς χώρους του πλοίου, πάντα με την συνοδεία του επιβάτη, με λουρί και φίμωτρο. Στα ταχύπλοα τα κατοικίδια παραμένουν στους ειδικούς χώρους φύλαξης (κλουβιά). Οι σκύλοι βοηθοί ατόμων με αναπηρίες, μεταφέρονται χωρίς κλουβί και φίμωτρο εφόσον έχουν λουρί χειρισμού και πρέπει ο επιβάτης να φέρει και να επιδείξει, όποτε του ζητηθεί από τους ελεγκτές του πλοίου, τα απαιτούμενα νόμιμα παραστατικά του. Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνηση παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε με την ακτοπλοϊκή εταιρεία καθώς πρέπει να συμμορφώνεστε με τους κανονισμούς της.
Τι εισιτήριο θα βγάλω για το παιδί μου;
Τα παιδιά, όπως όλοι οι επιβάτες, πρέπει να έχουν το δικό τους ατομικό και ονομαστικό εισιτήριο (ακόμα και τα αβάπτιστα).
Όλες οι ακτοπλοϊκές εταιρίες προσφέρουν μειωμένους ναύλους για βρέφη και παιδιά.
Συνήθως προσφέρουν 100% έκπτωση στα βρέφη 0-5 ετών και 50% έκπτωση στα παιδιά 5-10 ετών, τα ποσοστά των εκπτώσεων και τα ηλικιακά όρια αλλάζουν σε κάθε εταιρία.
Μπορείτε να ανατρέξτε στην ενότητα Ακτοπλοϊκές εταιρίες για να ενημερωθείτε σχετικά με την εκπτωτική πολίτικη της ακτοπλοϊκής εταιρίας.
Ποιοι φοιτητές έχουν έκπτωση;
Στις γραμμές εσωτερικού Ελλάδας φοιτητικές εκπτώσεις δικαιούνται οι φοιτητές όλων των δημόσιων ελληνικών πανεπιστήμιων με έγκυρο πάσο.
Ορισμένες ακτοπλοϊκές εταιρίες παρέχουν ανάλογες εκπτώσεις και σε φοιτητές εξωτερικού αλλά και κάτοχους καρτών ISIC.
Μπορείτε να ανατρέξτε στην ενότητα Ακτοπλοϊκές εταιρίες για να ενημερωθείτε σχετικά με την εκπτωτική πολίτικη της ακτοπλοϊκής εταιρίας.
Μπορώ να κλείσω ολόκληρη καμπίνα για μένα και τους συνεπιβάτες μου;
Οι καμπινές όπως και όλες οι κατηγορίες θέσεων μπορών να κλειστούν άμεσα από το myFerryTickets.gr.
Σχετικά με τις καμπινές μπορείτε να κλείσετε μεμονωμένο κρεβάτι σε δίκλινη ή τετράκλινη καμπίνα (δηλαδή να την μοιραστείτε με άγνωστους) ή να την κλείσετε εξολοκλήρου με αποκλειστική χρήση ανάλογα με το αριθμό ατόμων στην κράτηση (έως 4 άτομα).
Για οποιαδήποτε βοήθεια μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ.
Τι ειναι τα ηλεκτρονικά εισιτήρια (e-tickets);
Όλο και περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρίες υιοθετούν το ηλεκτρονικό εισιτήριο και μπορείτε μετά την ολοκλήρωση της αγοράς σας και την παραλαβή της επιβεβαίωσης κράτησης να προχωρήσετε στην διαδικασία του web check-in, η διαδικασία ενδέχεται να διαφέρει από εταιρία σε εταιρία. Το web check-in είναι η δυνατότητα να παραλάβετε το εισιτήριο σας ηλεκτρονικά μερικές ώρες, συνήθως 48, πριν το ταξίδι σας.
Μπορώ να κλείσω ανοιχτό εισιτήριο;
Δυστυχώς δεν γίνεται να κλείσετε ανοιχτό εισιτήριο.
Ποία η διαφορά οικονομικής, Business & VIP θέσης;
Τα εισιτήρια καταστρώματος είναι απλά εισιτήρια χωρίς δεσμευμένη θέση και έτσι μπορείτε να καθίσετε είτε στους κοινόχρηστους χώρους είτε στον ευρύτερο χώρο του καταστρώματος.
Τα καθίσματα οικονομικής είναι αριθμημένα καθίσματα τύπου αεροπλάνου στο εσωτερικό τμήμα του πλοίου.
Επιλέγοντας αυτό το είδος καθισμάτων, μπορείτε να περπατήσετε στους γύρω χώρους του πλοίου, ενώ έχετε εξασφαλισμένη μια δεσμευμένη θέση για εσάς.
Οι αναβαθμισμένες θέσεις Bussiness & VIP είναι σε ξεχωριστό τμήμα του πλοίου και έχουν πιο ευρύχωρα και άνετα καθίσματα.
Αυτά τα καθίσματα βρίσκονται στα άνω καταστρώματα του πλοίου και με καλύτερη θέα σε σύγκριση με της οικονομικής θέσης. Αυτή η περιοχή είναι συνήθως λιγότερο πολυσύχναστη.
ΕΚΔΟΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝONLINE ΚΡΑΤΗΣΗ
Έκανα λάθος κράτηση και το είδα στην επιβεβαίωση
Στην περίπτωση που το λάθος είναι μετά την ολοκλήρωση της αγοράς, και το διασταυρώσατε με την επιβεβαίωση κράτησης που λάβατε, παρακαλώ όπως επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για την αλλαγή των εισιτήριων, ενδέχεται να υπάρχουν χρεώσεις.
Έκανα λάθος στο όνομα / πινακίδα κυκλοφορίας
Συμφώνα με την κοινοτική οδηγία 98/41 είναι υποχρεωτική, για λόγους ασφαλείας, η σωστή και ονομαστική καταγραφή όλων των επιβατών σε κάθε δρομολόγιο. Εάν έχετε κάνει κάποιο λάθος σε κάποιο από τα στοιχεία επιβάτη ή οχήματος, παρακαλώ όπως επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να βρούμε την καλύτερη λύση, ενδέχεται να υπάρχουν χρεώσεις.
Δεν θυμάμαι ή έχασα των κωδικό κράτησης των εισιτήριων μου.
Στην περίπτωση που δεν θυμάστε ή χάσατε τον κωδικό κράτησης των εισιτηρίων που κλείσατε μέσα από το myferrytickets.gr, μπορείτε να μας στείλετε ένα email από τον λογαριασμό που χρησιμοποιήσατε κατά την ολοκλήρωση της κράτησης και τα στοιχεία κράτησης (ονοματεπώνυμο επιβάτη, ημερομηνία ταξιδίου, προορισμός) για να σας στείλουμε εκ νέου την επιβεβαίωση κράτησης που συμπεριλαμβάνει τον κωδικό κράτησης των εισιτηρίων σας.
Μπορώ να αλλάξω - ακυρώσω το εισιτήριο μου;
Σε περίπτωση αλλαγής ή ακύρωσης ενός εισιτηρίου, ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει εγγράφως την myFerryTickets.gr, ώστε να μπορέσει να προχωρήσει στην οποιαδήποτε διαδικασία.
Αλλαγές ή Ακυρώσεις εισιτηρίων πραγματοποιούνται από το αντίστοιχο τμήμα Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:00 (εκτός αργιών), το αργότερο έως και 48 ώρες πριν την αναχώρηση. Για περιπτώσεις λιγότερες από 48 ώρες ο πελάτης πρέπει να απευθυνθεί ο ίδιος στα γραφεία της myFerryTickets.gr στην Αθήνα ή στον τοπικό κεντρικό λιμενικό γραφείο της ακτοπλοϊκής εταιρείας. Διαφορετικά, η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τον ίδιο τον χρήστη για οποιαδήποτε κίνηση.
Η myFerryTickets.gr είναι υποχρεωμένη να ακολουθεί την πολιτική της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρείας σε περιπτώσεις αιτημάτων ακύρωσης ή αλλαγής των εισιτηρίων.
Οι όροι ακύρωσης και αλλαγής εισιτηρίων είναι διαφορετικοί για κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία.
Σε περίπτωση που επιλέξετε να πραγματοποιήσετε κάποια αλλαγή ή ακύρωση στην κράτησή, εφαρμόζεται ένα τέλος δύο ευρώ (2€) ανά εισιτήριο που καλύπτει τα λειτουργικά έξοδα καθώς και τα έξοδα τραπεζικής συναλλαγής ως αντίτιμο για την προσφερόμενη υπηρεσία.
Μπορώ να κάνω ανοικτό (open) το εισιτήριο μου;
Και η διαδικασία μετατροπής σε ανοικτό (open) είναι διαδικασία αλλαγής εισιτηρίου, όπου ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει εγγράφως την myFerryTickets.gr, ώστε να μπορέσει να προχωρήσει στην οποιαδήποτε διαδικασία.
Αλλαγές εισιτηρίων πραγματοποιούνται από το αντίστοιχο τμήμα Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:00 (εκτός αργιών), το αργότερο έως και 48 ώρες πριν την αναχώρηση. Για περιπτώσεις λιγότερες από 48 ώρες ο πελάτης πρέπει να απευθυνθεί ο ίδιος στα γραφεία της myFerryTickets.gr στην Αθήνα ή στον τοπικό κεντρικό λιμενικό γραφείο της ακτοπλοϊκής εταιρείας. Διαφορετικά, η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τον ίδιο τον χρήστη για οποιαδήποτε κίνηση.
Η myFerryTickets.gr είναι υποχρεωμένη να ακολουθεί την πολιτική της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρείας σε περιπτώσεις αιτημάτων ακύρωσης ή αλλαγής των εισιτηρίων.
Οι όροι ακύρωσης και αλλαγής εισιτηρίων είναι διαφορετικοί για κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία.
Σε περίπτωση που επιλέξετε να πραγματοποιήσετε κάποια αλλαγή στην κράτησή, εφαρμόζεται ένα τέλος δύο ευρώ (2€) ανά εισιτήριο που καλύπτει τα λειτουργικά έξοδα καθώς και τα έξοδα τραπεζικής συναλλαγής ως αντίτιμο για την προσφερόμενη υπηρεσία.
Δεν βρίσκω ή έχασα τα εισιτήρια μου, τι μπορώ να κάνω;
Ψυχραιμία, είναι στατιστικά επιβεβαιωμένο ότι το 65% τελικά βρίσκει τελικά εισιτήριο του.
Σε περίπτωση επιβεβαιωμένης απώλειας του εισιτηρίου, για να μπορέσει να ταξιδέψει ο επιβάτης θα πρέπει να αγοράσει νέο εισιτήριο. Παράλληλα θα πρέπει να δηλώσει εγγράφως (email) την απώλεια αναφέροντας την ημερομηνία του ταξιδιού, τη διαδρομή, τον αριθμό του απολεσθέντος εισιτηρίου, τον αριθμό του νέου εισιτηρίου που αγοράστηκε και φωτοτυπία αυτού στην ακτοπλοϊκή εταιρία. Η δήλωση απώλειας θα πρέπει να αποστέλλεται στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρείας. Εφόσον το απολεσθέν εισιτήριο δεν βρεθεί στα αρχεία της ακτοπλοϊκής εταιρείας να έχει ταξιδέψει σε διάστημα 1 χρόνο από την ημερομηνία ταξιδιού, η εταιρεία θα χορηγήσει δωρεάν εισιτήριο ισόποσης αξίας με το απολεσθέν στον επιβάτη.
Όλα τα στοιχεία του απολεσθέντος εισιτηρίου θα τα αναζητήσετε στέλνοντας μας ένα email, πριν την ημερομηνία αναχώρησης, από τον λογαριασμό (email) που χρησιμοποιήσατε κατά την ολοκλήρωση της κράτησης και τα στοιχεία κράτησης (ονοματεπώνυμο επιβάτη, ημερομηνία ταξιδιού, προορισμός) και εκδόθηκε το εισιτήριο. Για οποιαδήποτε βοήθεια μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ.
Οι ακτοπλοϊκές δεν προβλέπουν σε καμία περίπτωση την ακύρωση των απολεσθέντα εισιτήρια.
Τι γίνεται σε περίπτωση καθυστέρησης του πλοίου ή απαγορευτικού λόγο καιρού;
Το γραφείο μας και οι ακτοπλοϊκές εταιρείες δεν ευθύνονται για τυχών καθυστερήσεις του δρομολογίου ή απαγόρευση του απόπλου που οφείλεται σε κακές καιρικές συνθήκες ή εντολές του Υπογείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και των Λιμενικών αρχών ή λόγους ανωτέρας βίας. Στις περιπτώσεις αυτές μπορείτε να ενημερωθείτε από το γραφείο μας στην Αθήνα ή το κεντρικό λιμενικό πρακτορείο της ακτοπλοϊκής εταιρείας και θα σας καθοδηγήσουν ως προς τα εισιτήριά σας και τι δικαιούστε. Το ίδιο ισχύει και για τους επιβάτες που έχουν ήδη επιβιβαστεί, οι οποίοι πρέπει να φροντίσουν πριν αποβιβαστούν, να παραλάβουν από το λογιστήριο του πλοίου το απόκομμα του ελέγχου που έχει κρατηθεί κατά της αρχικής επιβίβασης στο πλοίο, προκειμένου να διατηρήσουν τα δικαιώματα του εισιτηρίου.
Πως και πότε μπορώ να κάνω web check-in;
Όλο και περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρίες υιοθετούν το ηλεκτρονικό εισιτήριο και μπορείτε μετά την ολοκλήρωση της αγοράς σας και την παραλαβή της επιβεβαίωσης κράτησης να προχωρήσετε στην διαδικασία του web check-in, η διαδικασία ενδέχεται να διαφέρει από εταιρία σε εταιρία. Το web check-in είναι η δυνατότητα να παραλάβετε το εισιτήριο σας ηλεκτρονικά μερικές ώρες, συνήθως 48, πριν το ταξίδι σας.
Όταν ολοκληρωθεί η κράτησή σας θα λάβετε ένα δεύτερο email που θα έχει το link για τη διαδικασία του web check-in. Πατώντας αυτό το link καταλήγετε στη σελίδα της ακτοπλοϊκής εταιρείας η οποία σας ζητάει συγκεκριμένους κωδικούς για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία. Οι κωδικοί εμφανίζονται στο mail με τον διακριτικό τίτλο web check-in. Το web check-in αφορά την κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία ξεχωριστά και όχι τη συνολική κράτηση σε περίπτωση που αυτή περιλαμβάνει περισσότερες από μία ακτοπλοϊκές εταιρείες. Στη συνέχεια μπορείτε να επιβιβαστείτε κατευθείαν στο πλοίο με το boarding pass που θα λάβετε από την εταιρεία.
Παρακάτω θα βρείτε τις εταιρείες με τα link που μπορείτε να κάνετε online check-in και δεν χρειάζεται να εκτυπώσετε τα εισιτήρια σας. Για οποιαδήποτε βοήθεια μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ.
Που μπορώ να παραλάβω τα εισιτήρια μου;
Τα εισιτήρια σας μπορείτε να τα παραλάβετε δωρεάν από τα γραφεία μας Κηφισίας 68 Αθήνα Αμπελόκηποι, καθώς και από όλα τα κεντρικά λιμενικά γραφεία της ακτοπλοϊκής εταιρείας που θα ταξιδεύετε με ενδεχόμενη μικρή χρέωση. Επίσης όλο και περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρίες υιοθετούν το ηλεκτρονικό εισιτήριο και μπορείτε μετά την ολοκλήρωση της αγοράς σας και την παραλαβή της επιβεβαίωσης κράτησης να προχωρήσετε στην διαδικασία του web check-in, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε διευκρίνηση.
ΕΚΔΟΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝONLINE ΚΡΑΤΗΣΗ
Τι πρέπει να έχω μαζί μου κατά την επιβίβαση στο πλοίο;
Σύμφωνα με το Υπουργείου Ναυτιλίας, όλοι οι επιβάτες των πλοίων πρέπει να έχουν μαζί τους πριν το λιμάνι:
Επίσης θα πρέπει γνωρίζετε τις απαιτούμενες ενέργειες που πρέπει να πραγματοποιήσετε πριν από το ταξίδι σας:
ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ, θα πρέπει:
α) Να διαθέτετε ένα (1) από τα εξής:
*To test θα πρέπει να είναι αρνητικό.
β) Να έχετε συμπληρώσει και να προσκομίσετε το αναθεωρημένο Έντυπο Ερωτηματολόγιο Κατάστασης Υγείας ή ηλεκτρονικά στο sea.travel.gov.gr.
γ) Να προσέλθετε έγκαιρα στο λιμάνι αναχώρησης για τη διευκόλυνση της διαδικασίας ελέγχου.
ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ, η χρήση μάσκας εξακολουθεί να είναι υποχρεωτική.
Πρέπει να έχω μαζί μου το ειδικό έντυπο δήλωσης υγείας;
Είναι απαραίτητο να έχετε συμπληρωμένο το έντυπο – ερωτηματολόγιο δήλωσης υγείας πριν την επιβίβαση σε κάθε πλοίο που εκτελεί δρομολόγιο από και προς την ηπειρώτικη Ελλάδα άνω των 30 λεπτών.
Ποιός είναι ο έλεγχος που γίνεται πριν την επιβίβαση στο πλοίο;
Τα μέτρα αλλάζουν κάθε εβδομάδα αλλά στα λιμάνια εφαρμόζονται μέτρα ελέγχου πριν την επιβίβαση στο πλοίο ώστε να αξιολογούνται οι επιβάτες για τυχόν συμπτώματα ή προηγούμενη έκθεση σε ασθενείς με Covid-19.
Συγκεκριμένα ο έλεγχος πριν την επιβίβαση περιλαμβάνει:
Ελεγχόμενη είσοδο στο πλοίο και διατήρηση της ελάχιστης απόστασης του 1,5 μέτρου μεταξύ των επιβατών που επιβιβάζονται.
Θερμομέτρηση όλων των επιβατών από απόσταση με τη χρήση ηλεκτρονικών θερμομέτρων (χωρίς επαφή).
Έλεγχος και αξιολόγηση του εντύπου δήλωσης υγείας από αρμόδια μέλη του πληρώματος.
Έλεγχος από τα μέλη του πληρώματος ότι οι επιβάτες διαθέτουν και φορούν μάσκα ή ύφασμα για την κάλυψη της μύτης και του στόματος.
Πόση ώρα πριν πρέπει να είμαι στο λιμάνι αναχώρησης;
Η επιβίβαση ξεκάνει 2 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης.
Σύμφωνα με το νόμο 3708/2008, για ταξίδια εσωτερικού, ο επιβάτης υποχρεούται να προσέρχεται στο πλοίο μισή ώρα πριν την προγραμματισμένη ώρα απόπλου και μια ώρα πριν αν συνοδεύει κάποιο όχημα.
Λόγο τον μέτρων κατά του Covid19 συνιστάτε να είστε 1 ώρα πριν για την ομαλή επιβίβαση σας.
Μπορεί να μου αρνηθούν την επιβίβαση στο πλοίο;
Οι αρμόδιες αρχές του λιμενικού και οι υπεύθυνοι του πλοίου έχουν το δικαίωμα να άρνηση στην επιβίβαση για τους παρακάτω λόγους:
Είναι υποχρεωτική η μάσκα στο πλοίο;
Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική για όλους τους επιβάτες και για το πλήρωμα των ακτοπλοϊκών εταιρειών.
Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική για όλη τη διάρκεια της παραμονής των επιβατών σε όλους τους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους των πλοίων.
Μπορώ να ταξιδέψω σε καμπίνα;
Μπορείτε να κλείσετε εισιτήριο σε καμπίνα, η χρήση καμπίνας θα γίνεται από 1 άτομο.
Εξαιρούνται οι οικογένειες μέχρι 4 άτομα στην ίδια καμπίνα (συγγενείς πρώτου ή δευτέρου βαθμού) και τα ΑΜΕΑ που ταξιδέψουν μαζί με τον συνοδό τους στην ίδια καμπίνα.
Μπορώ να ταξιδέψω σε αεροπορική θέση;
Μπορείτε να κάνετε κράτηση αεροπορικής θέσης καθώς τηρούνται οι αποστάσεις ασφαλείας με κενά καθίσματα γύρω από το κατειλημμένο κάθισμα και ειδική σήμανση για το που επιτρέπεται να καθίσουν επιβάτες και που όχι.
Τι μέτρα θα λάβουν οι ακτοπλοϊκές;
Όλες οι ακτοπλοϊκές εταιρείες έχουν λάβει αυστηρές οδηγίες από το Υπουργείο Ναυτιλίας για να διασφαλιστεί η ασφάλεια των επιβατών και των πληρωμάτων. Ενδεικτικά, κάποια από τα βασικά μέτρα που θα εφαρμοστούν από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες:
Ενημέρωση των επιβατών για τα μέτρα με έντυπο φυλλάδιο του ΕΟΔΥ.
Σταθμοί αντισηπτικών στην είσοδο και σε διάφορα σημεία του πλοίου.
Ειδική εκπαίδευση των πληρωμάτων για τη διαχείριση ύποπτου περιστατικού Covid-19.
Αυστηρά μέτρα καθαριότητας, απολύμανσης και υγιεινής σε όλα τα σημεία του πλοίου.
Καθαριότητα και απολύμανση των πλοίων.
Αερισμός και κλιματισμός των πλοίων.
Χρήση μάσκας από το πλήρωμα των πλοίων σε όλους τους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους των πλοίων.
Δεν βρίσκω την έκπτωση που δικαιούμαι
Υποστηρίζουμε όλες τις εκπτώσεις που παρέχουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες στην Ελλάδα. Εάν δεν την βρίσκετε κατά πάσα πιθανότητα δεν υπάρχει αλλά και πάλι μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να το επιβεβαιώσουμε.
Οι ακτοπλοϊκές παρέχουν εκπτώσεις για βρέφη, παιδιά, φοιτητές και πολύτεκνους κτλ.
Για όλες τις εκπτώσεις είναι απαραίτητοι επίδειξη του δικαιολογητικού κατά την επιβίβαση.
Προσφορές με κάρτα επιβραβευσης (Seasmiles, Bonus club...)
Όλα τα πρόγραμμα πιστότητας (όπως το Seasmiles) παρέχουν προνόμια και προσφορές για ταξίδια με τα πλοία της εταιρίας.
Πριν ολοκληρώσετε την κράτηση σας, βεβαιωθείτε πως έχετε περάσει τον αριθμό μέλους στο πεδίο Loyalty Card και την αντίστοιχη έκπτωση.
Μπορείτε να ανατρέξτε στην ενότητα Ακτοπλοϊκές εταιρίες για να ενημερωθείτε σχετικά με την εκπτωτική πολίτικη της ακτοπλοϊκής εταιρίας.
Εισιτήρια "Προσφοράς" και "Early Booking"
Όλο και περισσότερες οι εταιρείες προσφέρουν εισιτήρια μειωμένης τιμής ή ειδικές προσφορές σε συγκεκριμένες περιόδους για περιορισμένο αριθμό εισιτηρίων.
Όλα τα εισιτήρια “Προσφοράς” και “Early Booking” είναι διαθέσιμα στο myFerryTickets.
Προσοχή, αυτά τα εισιτήρια συνήθως έχουν περιορισμούς δεν μπορούν να ακυρωθούν ή να τροποποιηθούν.
Ακόμα και στην περίπτωση που η τροποποίηση είναι εφικτή, ενδέχεται να υπάρχουν χρεώσεις.
Μπορείτε να ανατρέξτε στην ενότητα Ακτοπλοϊκές εταιρίες για να ενημερωθείτε σχετικά με την εκπτωτική πολίτικη της ακτοπλοϊκής εταιρίας.
Φοιτητικές εκπτώσεις
Στις γραμμές εσωτερικού Ελλάδας φοιτητικές εκπτώσεις δικαιούνται οι φοιτητές όλων των δημόσιων ελληνικών πανεπιστήμιων με έγκυρο πάσο. Ορισμένες ακτοπλοϊκές εταιρίες παρέχουν ανάλογες εκπτώσεις και σε φοιτητές εξωτερικού αλλά και κάτοχους καρτών ISIC.
Μπορείτε να ανατρέξτε στην ενότητα Ακτοπλοϊκές εταιρίες για να ενημερωθείτε σχετικά με την εκπτωτική πολίτικη της ακτοπλοϊκής εταιρίας.
Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η επίδειξη φοιτιτικης ταυτότητας κατά την επιβίβαση.
Πολυτεκνικές εκπτώσεις
Η πολυτεκνική έκπτωση είναι διαθέσιμη για τους κατόχους της “ΚΑΡΤΑΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ” που εκδίδεται από το Ελληνικό κράτος.
Οι εκπτώσεις για τους κατόχους της αντίστοιχης κάρτας είναι 25-50% ανάλογα την εταιρεία και την περίοδο.
Μπορείτε να ανατρέξτε στην ενότητα Ακτοπλοϊκές εταιρίες για να ενημερωθείτε σχετικά με την εκπτωτική πολίτικη της ακτοπλοϊκής εταιρίας.
Απαραίτητη η επίδειξη της κάρτας πολυτεκνίας κατά την επιβίβαση.
Τι είναι ο Μοναδικός Αριθμός Νησιώτη (Μ.Α.Ν);
Ο Μοναδικός Αριθμός Νησιώτη (Μ.Α.Ν.) αφορά τους μόνιμους κατοίκους, τους μόνιμα απασχολούμενους που ζουν στα ελληνικά νησιά και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε αυτά.
Οι ιδιώτες, οι οικογένειες και οι επαγγελματίες με Μ.Α.Ν. είναι δικαιούχοι του Μεταφορικού Ισοδύναμου, σύμφωνα με το οποίο εξισώνεται το κόστος μεταφοράς με πλοίο, με το κόστος των χερσαίων μεταφορών.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Μ.Α.Ν. κατά την έκδοση του ακτοπλοϊκού σου εισιτηρίου από το myFerryTicktets.